Important despre codex alimentarius!

Pentru toti agitatii si agitatorii care mor de grija mea:! Pentru toti cei care se simt datori sa-mi atraga atentia, sa-mi trimita mailuri si sa ma spamuiasca cu articole si mesaje despre Codex Alimentarius:

NU VREAU SA STIUUUUU! Si chiar daca as vrea, sunt destul de mare ca sa ajung la tastatura si sa caut singura pe google. Iar daca chiar as cauta, sigur nu m-ar interesa parerea voastra de fatalisti disperati! 

N-aveti treaba sau poate ati uitat  ca-i 2012 si vine sfarsitul lumii...    :P N-am mai primit de mult mailuri din alea pe care trebuie sa le dau mai departe la alti 10 prieteni, ca daca nu, imi cade meteoritu` in cap! Hai, ca alea macar erau haioase!










1 comentarii:

Florin Ruşanu spunea...

Codex Alimentarius? Uuuu, sună important...

Trimiteți un comentariu