Valoarea cadourilor handmade


Din ciclul: “sa facem in fiecare zi din vacanta ceva creativ“, astazi am  mesterit cu Maya niste cutiute Origami si apoi le-am decorat cu tot felul de chestii. pana aici totul minunat! Ne-am distrat, am facut dezastru prin casa: lipici, hartiute, chestii... pana cand a venit intrebarea de baraj: ce faceti cu ele?

Chiar asa! Ce sa facem cu ele?

Imediat ne-a lovit si ideea : le umplem cu bombonele sau prajiturele si le facem cadou.

Apoi, din vorba in vorba, ne-am dat seama ca ideea este foarte profitabila de altfel :

1. te distrezi cand le faci.
2. Nu dai multi bani pe cadouri.
3. Cel care le primeste e obligat sa se bucure si sa fie impresionat, ca doar i-ai facut un cadou cu mana ta.

Mno, care ne mai invitati la aniversari?




1 comentarii:

Anonim spunea...

Azi nu e ziua mea, dar am implinit 1 an la locul de munca, asa ca va astept :))
Btw, prefer prajiturelele :))

Trimiteți un comentariu