De ce NU merg la referendum?

Cu riscul de a-i face pe placul lui Base, pe care nu-l vreau nici eu mai mult decat altii, nu merg la referendum sau la alte alegeri in urmatoarea perioada. Din mai multe si varii motive. In ordinea importantei lor:

1. Pentru ca imi pasa prea putin.
2. Pentru ca nu ma deranjez.
3. Pentru ca am altceva mai bun de facut.
4. Pentru ca oricum, daca noi am merge cu totii la vot, pensionarii si asistatii sociali sunt mai multi decat noi, deci ei vor decide, in concluzie votul nostru nu conteaza.
5. Pentru ca au drept de vot toti oligofrenii, analfabetii, bolnavii psihic, si alte categorii fara discernamant, din pacate foarte numerosi.
6. Pentru ca referendumul asta e la fel de fraudat ca si restul alegerlilor de pana acum, de catre toate partile implicate.
7. Pentru ca nu-s asa de naiva sa pun botul la ce vad la TV.
8. Pentru ca inca nu a reusit nici un politician sa ma convinga.
9. Pentru ca nici in ceasul al 12 -lea nu se respecta legea. Nici macar asa, de ochii lumii. Publicitatea electorala e pe toate drumurile inclusiv pe net, platita (vezi Google AdSense ) sau gratuita, desi din cate stiu astazi nu-i voie.
10. Pentru ca daca chiar mi-ar pasa, sigur nu i-as vrea nici pe Ponta nici pe Antonescu, iar Base oricum nu mai are mult.
11. Alte motive nu-mi vin acum in minte dar sigur mai sunt.

M-am uitat putin la TV si mi se pare trist. Multi dintrre cei care voteaza habar n-au pentru ce pun stampila. Cei mai multi cred ca voteaza o noua constitutie. Multi pensionari/ batrani cred ca sunt obligati sa mearga la vot si daca nu merg vor primi amenda. (asta o stiu pentru ca am intrebat cativa).




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu