Simtul umorului la romani

 Revolta asta mi se pare mai putin plictisitoare decat altele de pana acum. Asta pentru ca ma amuza teribil unele lozinci, iar unele mi se par geniale. Le-am adunat si de pe la Tv si de pe facebook. Sigur am uitat multe din ele, dar  daca mi le aduc aminte, revin.

Va rugam sa ne scuzati! nu producem cat furati!

Base, te chish in freza!


Banii pe cultura i-ai dat pe bautura!

Mai, Traiane, nici nu stii cat de Boc incepi sa fii!

Sunt de acord cu tot ce striga oamenii din jurul meu!

Satul de voi! Angajez lunestist!

Pierdut presedinte si guvern! se declara nuli!

Schimb sampanie Moet si Chandon an 2000 contra demisie semnata

daca ne strangem 100.000, Udrea a promis ca se dezbraca!

Traiane, intoarce-te la popor! Si fugi!

EBA, tatal tau nu vrea sa vorbeste cu noi!

Jandarmeria, de ce-i aperi chelia?

Baie de multime, daca te mai tine!
 No country for the B-men!
 

Fara pietre!
 

Avertisment catre FMI: Daca explodeaza mamaliga, ciuciu banii inapoi
 

ERROR 2012! Democracy NOT FOUND!
 

Organizam casting pentru functia de presedinte!

Chuck Norris HELP!
 

Atentie, jandarmi! Noi plecam acasa, pe voi va concediaza!
Basescu, pleaca! Ne asumam raspunderea. Poporul.


Liberte, Egalite, Fraternite, Anti-Base!

El nu e om rau. Elena e de vina!

Basescule, suntem 500.000, ne-a numarat Roberta Anastase!


Whisky gratis. Nu, nu e o capcana!


Un fleac… Te ciuruim!

Basescu tace… In sfarsit, a devenit filozof!


Gaz pe Boc!

Base vino sa faci baie de multime. Jandarmii asigura apa.














1 comentarii:

Anonim spunea...

Cea mai ok ramane ce cu Help.... degeaba, domle romanul s-a nascut ... artist in toate sensurile posibile si imposibile.

Trimiteți un comentariu