Cum radem pe facebook?

Am o dilema. Va intreb pe voi, cum radeti pe facebook? Eu cred ca sunt putin demodata si folosesc inca LOL. N-am vazut multa lume care sa mai folosesca asta .  Sau folosesc semne de genul :) sau :D.  Rar de tot, mi bag cate un hahaha.
Am observat insa ca foarte foarte multi, atat femei cat si barbati, rad mic mic de tot: hihihihi! ce-o fi insemnand? ca razi putin, ca razi finut, ca esti scump si dulce sau ca ai o masea umflata si nu poti sa razi normal? Just asking!





5 comentarii:

Cosmin spunea...

:)) cred ca e cel mai folosit. Mai e si =)) .Astea probabil sunt sechele ramase de la yahoo.

Anonim spunea...

Sincer cand cetesc hihireanu enuntat mai sus personal simt ca incepe sa rada un castor. E drept am si imaginatia bogata ...parca suna mai sanatos un hahaha, da parca mai vedem si cate un ==)) d-asta.

Diana B. spunea...

pe astea cu =) nu le stiam

CrazyMan spunea...

Eu cred că fiecare râde în funcţie de situaţiune... Toată luna decembrie râdea fiecare cu ho-ho-hohoohhhh .. Amu' o fi problemă .. de fapt 2. Cum râzi de Dragobete sau Valentines şi cum râde iepurele de paşti? ou ou oouuuuuuu? :D

Diana B. spunea...

LOL!!!!!!

Trimiteți un comentariu