Versus X factor

Mi-a placut cum a scris azi Cristian cum ca tara ar fi impartita in categorii. Eu zic ca-i impatita intre X factor si Vocea Romaniei. Impartita inegal daca e sa ne luam dupa cifrele de audienta.

Ma intreb, oamenilor alora care prezinta si jurizeaza X factor, nu le e putin jena sa apara in fiecare week-end in mizeria aia de show? Poate ca bietii concurenti canta bine, dar pe bune, ca la noi nu se aude. Sonorizarea este infioratoare. Imaginea la fel. Melodiile sunt prost alese, iar coregrafia e invechita.

Mai nou , printre picaturi, ca nu ma uit foarte antenta, am observat ca au si band. Oribillll. N-am eu ureche muzicala da` si asa, n-are cum sa-mi scape cat de nasol canta. Cand mai repede, cand mai lent, de abia reusesc concurentii sa tina pasul. brrrrrrr!


Nici cu onlinerii care pupincuresc show-ul asta nu mi-i rusine! Parca era vorba ca nu promovam chestii in care nu credem, care nu-s de calitate, care nu ne reprezinta. Ca numa` despre chestii din astea de moralitate citesc la voi, in fiecare zi, de parca n-ati mai avea alte subiecte.  So, daca show-u l asta va reprezinta ... voi avea grija cand imi recomandati orice de acum incolo.

Si ca sa inchei (ca-s grafomana si as putea sa mai sciu cateva mii de semne pe tema asta) am sa va stric placerea de a urmari marea finala. Castigatorul va fi Alin Vaduva. Mi-a fost clar inca din preselectii. Nu cred ca moaca lui a lipsit din vreun promo. Daca n-o fi asa, insemana ca antenistii si-au dat seama de penibilul situatiei, ceea ce ar fi o minune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu