Sa vina pistele!


Articol inspirat dintr-un zvon lansat de Dani pe facebook, cum ca s-ar fi aprobat pistele pentru biciclisti. Nu l-am verificat din trei surse, deci...om vedea.

Imi dresc pi(s)te pntru biciclisti mai mut decat un biciclist. Sper sa apara in secolul nostru. De ce? pentru ca urasc biciclistii. Din cauza lor imi schimb placutele de frana mai des decat ar trebui. Am dezvoltat o adevarata tehnica kung fu in ai evita pe strazile din Arad. Zilnic ratez cel putin 5-6.

Parerea mea, e ca tre` sa fi otara sarit de pe fix sa te dai cu bicileta prin Arad, mai ales la ore de varf. Si fara sa cunosti minimum de legislatie rutiera. Nu de alta` da sunt si soferi care n-o cunosc, si s-ar putea ca nu toti sa fie la fel de atenti ca mine.

Draga bicilist, daca intinzi brusc o mana si-o iei la fel de brusc in directia aia (adica imi tai mie fata), nu se cheama ca ai semnalizat si ca eu trebuie sa iti dau prioritate. S-ar putea sa nu fiu pe faza si sa te pocnesc cu niste tone pe patru roti.

Draga biciclist, sensul giratoriu nu-i facut special pentru tine si nu poti sa-l tai cum ai tu chef, ca s-ar putea sa nu ghicesc ce ai tu de gand sa faci si sa te pocnesc, la fel, cu niste tone pe patru roti.

Draga biciclist, chiar daca circuli pe sosea, fa-te mai incolo ca nu ai nevoie de o banda intreaga. La viteza ta, ma obligi sa incetinesc, sa consum mai multa benzina si evident sa poluez mai mult...deci comportamentul tau nu e tocmai „green“.

Draga biciclist, cand o sa ai piste, sa fereasca Sfantu` sa te mai prind pe langa ele!




3 comentarii:

CrazyMan spunea...

Ioi ... tolvai si +auci :D

DubluQ spunea...

DAAAAA!!! Si eu urasc biciclistii nesimtiti!!!

Anonim spunea...

"Draga biciclist, cand o sa ai piste, sa fereasca Sfantu` sa te mai prind pe langa ele!" Asta suna atat de bine ca ar trebui pusa la capatul fiecarei piste!, in cartea de conducere a biciclistului cu legea asta!.

Trimiteți un comentariu