Si gunoierii au opinii politice

Si de ce n-ar avea! Doar sunt si ei cetateni cu drept de vot! Ce nu inteleg eu, de ce sunt ei implicati in campania electorala, in timpul serviciului.
Iata ce mi-a fost dat sa vad, zilele trecute.
In timp ce iesam cu masina din parcarea casei am zarit cativa angajati pe a caror haine scria Polaris M Holding, facand cu totul altceva decat m-as fi asteptat sa ii vad facand.
In prima faza am crezut ca sunt angajati de Primarie sa curete afisele electorale lipite fara discernamant pe stalpii de iluminat si pe portile oamenilor. Si m-am gandit: „cat simt civic are Primaria Arad. Ce frumos din partea lor!!!, Apoi, am oprit la stop-ul din coltul stradutei si am privit mai cu atentie. Nici pomeneala de masina de gunoi. Iar gunoierii faceau ceva ciudat. Unul smulgea din cutiile postale fluturasi cu Antonescu, iar altul raspalea de pe stalpii de iluminat afise cu Geoana. Un al treilea venea in urma lor si inlocuia hartiile luate de catre primii doi, cu materiale publicitare cu Basescu.
Aha! Deci asta face Polaris-ul pe banii nostri. Frumos! N-am ce zice.
In momentul in care am iesit pe starda principala, am dat cu ochii de o armata de muncitori Polaris care faceau acelasi lucru.
Intre timp, tomberoanele de gunoi din jur dau pe dinafara, banii nostri se arunca in buzunarele lor iar ei au opinii pilitice. Hai sictir, bai Falca!
Buna la toate Polaris M Holding! Buna si la campanie electorala pro PD_L.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu